Je možné nepadnoucí kusy oblečení vrátit?
Zakoupené zboží nám můžete z jakéhokoliv důvodu do 14ti dní vrátit zpět. Není potřeba vyplňovat žádné formuláře, zboží nám jednoduše zašlete zpět a my Vám obratem vrátíme peníze na Váš bankovní účet.
Součastí balíku musí být doklad, který jste obdrželi se zbožím. Pokud si přejete vrátit peníze na Váš bankovní účet, nezapomeňte jej uvést.
Zboží zasílejte na adresu: Zdeněk Hloušek,Spojilská 1775 ,53003 Pardubice,
Mohu zboží reklamovat bez udání důvodu?
V reklamaci je vždy nutné uvést důvod reklamace.
Zboží zasílejte na adresu: Zdeněk Hloušek,Spojilská 1775 ,53003 Pardubice
Kde najdu kód zboží?
Kód je označení zboží ve formě "D00001". Vždy ho najdete na objednávce a dokladu o koupi . Stejný kód je uveden u každé položky.
Lze objednávku dodatečně upravit?
Ano, ale jen po dobu než je objednávka expedována.
Je možné ve Vašem e-shopu www.modni-raj.cz nakoupit bez registrace?
Ano
Proč je u některých kousků uvedena značka Noname?
Značku Noname uvádíme u zboží, u kterého nelze identifikovat výrobce nebo tam, kde chybí štítek.
Pokud je u zboží napsán stav - secondhand, znamená to, že je zboží použité a může mít nějakou vadu? Nebo je vada vždy uvedena?
U každého konkrétního kusu je uveden popis. Uvádíme stav zboží, ten může být buď outlet, cream nebo kvalita 1.
Pokud není uvedeno jinak, jsou všechny věci second-hand. Občas se může stát, že věci mají menší vadu, to uvádíme v popisu - jako vada. Pokud toto v popisu uvedeno není, znamená to, že jsme žádnou značnou vadu nezaznamenali.
Je možná rezervace zboží?
Rezervace zboží u nás v současné chvíli není možná.
Kdy se přidává nové zboží?
Nové zboží se přidává několikrát týdně.
Proč neodpovídá uvedená velikost?
Různé značky v různých státech používají odlišné označení velikostí. U každého zboží je napsána velikost, která je uvedena na štítku daného zboží. Pro správné zjištění vaší velikosti, je každý kus přeměřen v cm. Jak měříme oblečení najdete tady.
Co mám dělat, když zapomenu heslo ke svému účtu?
Pokud jste zapoměli heslo do našeho e-shopu, můžete si nechat vygenerovat nové. Stačí kliknout na přihlášení a zde na zapomenuté heslo. Po kliknutí na tuto kolonku se Vám objeví pole do kterého zadáte email uvedený při registraci. Poté Vám bude vygenerováno nové heslo, které Vám bude zasláno na email.
Jaké máte druhy dopravy?
V součastné době můžete využít dvě možnosti dopravy:
1. Česká pošta - Balík do ruky, Vám Česká pošta zaveze na Vámi určenou adresu.
2. Zásilkovna - Balík je doručen na adresu pobočky Zásilkovny kde si balík osobně vyzvednete.
3. Zásilkovna Slovenská republika - Balík je doručen na adresu pobočky Zásilkovny kde si balík osobně vyzvednete.
Seznam poboček zásilkovny naleznete zde: http://www.zasilkovna.cz/pobocky
Doprava zdarma Zásilkovnou při objednávce nad 1500 kč platí pro Slovensko i ČR.
Pro ostatní spedice je doprava zdarma od 2000 Kč.
Zasielate tovar aj na Slovensko?
V súčasnej dobe ponúkame zasielanie tovaru aj na Slovensko. Vybrať si u nás môžete hneď z dopravcov:
Zásielkovňa - balík na vami zvolenú pobočku - 99,00 Kč (3,88 EUR)
Jak můžu za nákup zaplatit?U nás můžete platit pouze na dobírku. Objednané zboží zaplatíte při převzetí poštovnímu doručovateli nebo při převzetí na pobočce Zásilkovny.